Nieuws

GROUP 7 lanceert Het Nederlands Kokspanel tijdens Gastvrij Rotterdam

Het Nederlands Kokspanel maakt sinds kort onderdeel uit van de dienstverlening van GROUP7. Met het Kokspanel biedt het bureau voor food-commerce nu nóg meer inzicht in de doelgroep door middel van onderzoek. Het Nederlands Kokspanel bestaat al 20 jaar en heeft zo’n 20.000 professionele contacten in de foodservice en bakkerij in Nederland.

Inzicht, richting en actie voor alle online uitdagingen in de B2B food branche, dit is het principe dat GROUP 7 nastreeft. In de inzicht fase is het belangrijk om te weten wat er allemaal al bekend is over de doelgroep. ‘We kijken ook welke onderzoeken beschikbaar zijn en welke data bekend is over de doelgroep. Vaak merken we dat het daar ontbreekt aan een stuk inzicht. Daar kunnen wij nu zelf invulling aan geven met Het Nederlands kokspanel. Het professionele netwerk is dan ook een prachtige aanvulling op onze dienstverlening.’ Aldus Carolien Plevier, managing partner van GROUP7.

Met behulp van Het Nederlandse Kokspanel en de Foodservice Community België deed GROUP7 zelf onderzoek naar de klantreis. Er werd onderzoek gedaan naar de digitalisering in de horeca in Nederland en België. Eén van de inzichten is dat de website van de fabrikant met name wordt bezocht voor productinformatie. De belangrijkste resultaten deelde GROUP7 op Gastvrij Rotterdam op 17, 18 en 19 september.

Interesse in de nieuwste inzichten in de online klantreis of de mogelijkheden van Het Nederlands Kokspanel? Neem contact op met GROUP7. Ga naar de website https://www.group7.eu/contact/